Pages

Thursday, 7 July 2011

KUTU BOLEH JD BINATANG PELIHARAAN anda??

Ari ni kutooobamboo nak citer pasal binatang peliharaan.. alah sllu dgr kan kucing, anjing, burung, binatang exotic d jadikan binatang peliharaan tp ko org jgn lah bela (anjing ngan vavi tuu.. tak halal bagi org 2 muslim) he3  .. tp kali ni korang ubah lah sikit jdikan Kutu sebagai binatang peliharaan ko org.. tp jgn lah membela kutu dekat rambut korang..  kutooo percaya walau pun korog ader tp koorg tak akan ngaku...hu3. 

 
Sumber Google: he3 ni oversea py kutu mahal sikit berbanding dgn kutu Malaysia

 Tp belalah dekat Blog. klau nk tau cara n tips nya ni kutooobamboo terang kan mcm mana nk bela


1) selalu tgok2, (binatang peliharaan perlukan pemerhatian)
2) bgi makan (click iklan) cth <<disini>>
3) jadikan sahabat yg baik (follow)
4) beri pendapat (shoutmix)
(tak susah mana kan?) he3


Sumber Google: tgk berJoget2 kutu ni bila korg nak bela dia..

Kutooo ader satu ayat yg xleh BLA pya.. hu3
"Saya berpendapat jika saya menghabiskan wang untuk binatang, binatang itu pasti mendoakan kesejahteraan saya. Jika saya menghabiskan wang untuk manusia belum tentu manusia itu akan berterima kasih..." (renung2 kan d selamat beralam)

15 comments:

Suzana.Sukri said...

kutu jadik binatang peliharaan ? 1 idea menarik. tp cam bela toyol plak . toyol suke isap darah kt kaki , kutu plak kt kpla :)

Suzana.Sukri said...

kutu jadik binatang peliharaan ? 1 idea menarik. tp cam bela toyol plak . toyol suke isap darah kt kaki , kutu plak kt kpla :)

Suzana.Sukri said...

kutu jadik binatang peliharaan ? 1 idea menarik. tp cam bela toyol plak . toyol suke isap darah kt kaki , kutu plak kt kpla :)

Suzana.Sukri said...

kutu jadik binatang peliharaan ? 1 idea menarik. tp cam bela toyol plak . toyol suke isap darah kt kaki , kutu plak kt kpla :)

Anonymous said...

hehehe..btl2.mcm toyol.isap drah kpla..

♥Aien Najwa♥ said...

xdek pown senarai kene hack...

syiela said...

hikhik x nak la bela benda alah ni.. kang dia merayap naik kepala

kutoOobambOo / ericoanaci said...

kasik makn dia senang jer..click jer dkt iklan... hu2 pasti kenyang kutu tu,,,

echaRierie said...

waaa..jmp blog kutu plak hari ni..smlm baca psl kutu kt blog org lain..hehehe.. :D

kutoOobambOo / ericoanaci said...

yelah.. sblm ni ader tdgr ctr psl kutu.. tp dah lupa dkt mana? tp kat sini citer kutu lain

Fathiah Hamim said...

kutu binatang peliharaan kucingg

Gua Tertidur said...

serious gua tak tipu.... gua memang takda kutu..kutu pon takut nk datang kt kepala gua. ahahaha

cik tikah said...

ala.. nak bela kutu ke? asyik garu kepala je la lps nie. hehe...

ku-cit said...

kutu babi ada tak??? ngeh3x

niena shopping2u said...

kutu kucing banyak kt sini

http://www.my-shopping2u.com/2011/07/video-bersih-20-hari-ini-9-julai-2011.html

video terbaru BERSIH 2.0