Pages

Thursday, 25 August 2011

isu lelaki : nk kencing tandas mana?

 
entry kali ni mencerita kan fakta bukan auta.. nk tnya korg lah (lelaki) perempuan nk jawab pun tak kisah. sering kali tak korg memilh tempat tuk membuang air kecil? jangan nk tipulah... kita kira bersyukur di Malaysia krn mempunyai tmpt membuang air yg agak private. tak mcm dkt luar tu.. toleh jer dah boleh nampak... hu3

pelbagai jenis tandas tuk melepskn hajat, tp korng akan memilih tandas mana tuk buang hajat kecil tu, duduk? cangkung? diri? tau celah2 semak? bersih? kotor? betul tak?




mesti korg pelik naper tiba2 kutooo citer bab ni yerk, ini kerana tandas ditmpt keje ditutup buat sementara waktu sebab ader keje2 renovation, mby kena tgu 1thn lebih tuk digunakan... kena pergi tandas bangunan lagi satu.. jauh tuuuu...  nk kena tggu 1thn bru siap tandas tu... jwbnya terkucil ditengah jaln nampaknya...

tolong ader cara lain tak? hu3

pic: google

7 comments:

alepridz said...

haha.. sian kutobamboo tandas kene tutup...

kutoOobambOo / ericoanaci said...

nk buat mcm mner... dah nasib..

epalpai said...

haha..jangan buang merate rate ye.

ku-cit said...

ehh ehh mcm kebetulan plak...kat ofis kt pon ada keje renovation gak.... tape lain kali stand by kan botol je bawah meja tu ehh..

ReD Linda said...

hahaha...mampos nak berkejar ke tandas yg jauh tu kalau dah x tahan sangat...mmg tercicir tgh jalan la jawabnya..ekekeke

kutoOobambOo / ericoanaci said...

tak per ade org lap kan.. hu3

si para para said...

kalau baiki tandas sampai satu tahun, mesti hebat tandas tu nanti kan.. hehe


kena beli pempers la lepas ni.wakaka