Pages

Thursday, 18 August 2011

Kumbang Berwarna Hijau?

td jln nk g bilik air kat tmpt kj.. dlm pejlnn kesana terjumpa pulak dgn kumbang.. apa yg menghairankn kutooo kumbang ni pelik sikit... warna dia hijau n kaki dia warna gangsa berkilawan.. emmm tp nk tanya lah ader sesiapa yg pernah nampak kumbang berwana hijau tak?

Klick gambar tuk lebih BESAR





gambar ni paling jelas warna nya...




selepas shaja kutooo ambil gambr tu trus jer kutooo tingalkan kumbang warna hijau tu tuk teruskan hidupnya sendiri.. buat aper nak simpan bukan si kumbang hijau tu gangau kutooo.. hu3

6 comments:

Awan Nano said...

waaa....interesting :)

fana said...

xsuke binatang nin..
huhuhuhu

Miss Y and Her World said...

selalu je nampak. hehe. kat rumah ni selalu dia datang.

nurani said...

die ni sllu dtg bile time hujan...

kutoOobambOo / ericoanaci said...

YELAH NI MUSIM HUJAN.. TP ASAL SEKOR JER?

Mia Liana said...

tak pernah nampak pun kumbang ni.. ko jumpa kat ner?