Pages

Monday, 22 August 2011

Peh Tak Ku Sangka Cik epal pya Feedjit Live...


salam siapa yg tak kenal cik epel yerk atau pernah terjumpa blog ni mmg diketogorikan sebahgai .... no komen. tp apa yg menuja kan kutooo cik epel ni follower dia lebih 20k.. peh kalah si bloger tu...kutooo disini nak mengucapkan tahnia kepada cik epal kerana samapai ketahap ni..




benda nilah yg membuat kutooo teruja terkunja2 sebb setiap saat ader jer org dtg melawat.. tahiah

lps post entry ni trus komen dkt fb cik epal



8 comments:

Phat said...

wah meriah la hidup hehe..jom join segmen aku jom

http://phatthegreat.blogspot.com/2011/08/segmen-di-mana-anda-beraya-pada-tahun.html

cik EPAL said...

yeke? tak pernah pulak nak tengok. pasang je wdget tu. muahahaha


btw, thanks lah sebab sudi baca blog cik epal yang tak semenggah tu =p

kutoOobambOo / ericoanaci said...

HE3.. LPS2 MESTI TGK LHYER PERGERAKKAN DKT FEEDJIT TU.. HU3 LAJU MACM AIR YG DERAS

ku-cit said...

-->kalah si blogger tu??

bole tau blogger mana yg dimaksudkan tu..hehehe

ZouL said...

hebat cikepal ye..hehehe

kutoOobambOo / ericoanaci said...

tau tak per..

✿....rossa alina....✿ said...

sape xkenal cik epal..ye dak?? :)

kutoOobambOo / ericoanaci said...

ye dak aper tu?? hu3 nk tau jugak