Google+ Followers

Tgk jer Join Lah Yerk

Khamis, 11 Ogos 2011

Pendapat kutooo ttg pergabungn MAS dan AirAsia.. TOLONG!!!!


Emm... apa yer kalau terjadi selepas ni jikalau MAS dan Airasia bergabung.. takut lah.. confirm lps ni tak der tiket2 murah..tak dpt lah kutooo g Sabah lg dgn harga yg murah...

Antara Sebab nya dan kesan kepada penumpang... Tiada lagi persaingan Harga!!!! Conth mcm XTRO.. sesuka hati jer nak naik kan harga sebb tiada persaingan.... ni menjejas kan kutooo nak g Sabah slps Hari Raya.. mana tau harga melambung tinggi... yeer kutooo paham mmg ader kebaikn jika syrikt Swasta n Gov bergabung tp itu semua kebaikan MAS dan AirAsia.. kita sebagai penumpag dpt keburuk lahh... arap2 tak begitu..

ini hanya lah pendapt saje..

3 ulasan:

THE LEKAT LEKIT STORY berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

terpaksa la kita beralih arah ke firefly lak... :((

kutoOobambOo / ericoanaci berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

emm firefly pun MAS gak.. hu3

Shahputra berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

huhuhuuu..harap2 dapat balik kampung sebelum harga tiket melambung..hahaa..