Google+ Followers

Tgk jer Join Lah Yerk

Jumaat, 30 September 2011

Lim Guan Eng - Kasik Sumpah 7 keturunan tak boleh Jejak Johor.

Assalammualaikum..


Pantun 4 kerat:

Kutooobamboo berasal dari Johor
Kota yang mashur lagi tersohor
Kenapa Lim Guan Eng hina Johor
Sumpah laknat pada beliau supaya tak  boleh menjejaki kaki di Johor.


ewaaah... pantun kutooo ni mendayu-dayu dan mendalam maksudnya. agak marah dan terperanjat kutooo tentang video ketua Mentri Pulau Pinang (Penang)...

ayoh kita pakat ramai2 terutamanya warga Johor agar bersumpah laknat kepada 7 keturunan Lim Guan Eng supaya jika menjejaki kaki ke tanah Johor akan berlaku kejadian buruk kepadanya. 

Apa lagi orang Johor jangan sokong beliau dan kuncu-kuncunya takut jika kuncu2 nya memerintah macam2 hal berlaku pada Johor.

kisah benar tentang kejadian tersebut Megat Seri Rama

4 ulasan:

ku-cit berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tgk video tu katne??? kat youtube ke kat tv3??? ehehehe

kutoOobambOo / ericoanaci berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dkt TV3..

khairul berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sapa x marah klu negeri di hina kan

Ridzwan Mohamed berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sy jugak org johor