Google+ Followers

Tgk jer Join Lah Yerk

Isnin, 12 September 2011

Musnah Harapan kutooo

Entry mmg gempak tp tak adalah gempak sangat... cuma rasa terkilan jer.. 
citer nya begini semasa kutooo di Batu Pahat tuk  <<DISINI>> dapat panggilan dari member di Sarawak....

mengatakan pesanan yg dikirimkan telah selamat dihantar. time tu hari Khamis, tp kutooo cakap Isnin depan br masuk opis sbb ada perbarisan... So Isnin lah yer baru ambil parcel tu....

Tiba hari Isnin kutooo pun rasa happylah nk keje sbb parcel dikirim tu dah ada dekat atas meja kutoo...
  

tapi...........................bila kutooo lihat parcel tu dah berlubang. Yg koyak tu kutooo yg buat tp yg berlobang di bawah tu bukan kutooo yg buat, mmg hampa dan terkilan... (sweet betul kutooo ni, leh pulak dia feeling)

BACA SETERUSNYA

Benda ni lah yg buat kutooo terkilan parcel tu mengandungi Kek Lapis Sarawak... ni kek bukan kutooo beli tp mmbr di Sarawak yg kasik.

Kutooo dah agak dah mmg keje cik T. sebab tmpt kerja kutooo sedang di renovate <<DISINI>>. tp tak per bukan salah sesiapa pun... dlm tu ada 3 kek lapis. Selamat cik T tu hanya makan satu jer... mby dia ingat leh simpan esok. TAK ADA MAKNAYER... AKU DAH BAWAK BALIK UMAH DAHHH... (sound Cik T dlm hati)....

  Ni dia kek lapis tu, selamat ada lagi dua. tak nk kutooo makan lagi satu itu sebab mana tau terkena jangkitan kencing tikus.. leh bawa maut!!! tak dpt lah korg bc entry kutooo lagi yerk..


Balas dendam: Tunguu ko TIKUS suatu hari aku bawa perangkap tikus tuk hapus kan KO!!!!! tggu episod seterusnya matlamat kutooo tuk hapuskan tikus yg makan kek kutooo... esok juga kutooo bawa perangkap tu... 


jgn lupa nnti follw citer kejayaan kutooo tangkap cik T..

11 ulasan:

cintatulip berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

smoga berjaya bunuh cik t!

mOoN berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bunuh cik T yang annoying tu!!!

ChaCha berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

adeiii..tikuih!!! geli gile....huhu

Christian Tadeo berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hello, nice blog you have, i am thinking you might like to exchange link with me so i can visit you everyday if i have my time, if you want to please visit back here and comment on the exchange link section so i know, thanks! http://literasura.blogspot.com

Mia Liana berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lahhhh.. kesiannya. pesal guna alamat ofis... kan cik t banyak...

Farhan Hanif berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sedapnya kek lapis...takut pulak nak beli secara pos ni...silap2 ada cik T beranak pinak dlm tu...hahaha

kutoOobambOo / ericoanaci berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tulah.. ingatkn ada dekat opis...

ku-cit berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kutooo dan tikus bole bekwn mcm tu hah..

Syat0za Zai berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

err, kesian =\ makan je lag bahagian tak kene gigit tu :D

Suhana Samsudin berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha..cik T..cik T...nakal betullah kamu nie..nasib baik kutoo tu tak kempunan,,ada lagi 2..

Nor Fadila Rosli berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha cik T..mak Ila pun panggil macam tu..kalau abah nampak CikT dia lari duk atas meja..orang lain lari duk kat atas kerusi je..bila kami tanya nape abah panjat meja?abah akan cakap..

"abah ketua, abah kena atas lagi.."
versi cover..

padahal geli...:>