Pages

Thursday, 10 November 2011

Satu Lagi Keluaran YouTube "Made by Malaysian" matluthfi90

Kutooo agak terlambat untuk SUBSCRIBE dan menonton koleksi video matluthfi90. Apa yang menariknya adalah si mamat ni dapat mengelakkan hati kutooo yang tengah boring dan banyak juga pengajaran yang disampaikan berjaya membuat kutooo termenung seketika.


bukan mudah nak menghasilkan video yg bekualiti sebegini. ok lah tanpa membuang masa lihat lah satu persatu video yg dihasilkan oleh matluthfi90 dan rakan-rakannya...


Silah tonton satu persatu tuk paham maksud yg disampaikan

Pertama






Kedua



7 comments:

Phat said...

aku dah try buat video tapi kejung la..x nmpk neutral hahaha.....sebab aku ni pemalu kot

kutoOobambOo / ericoanaci said...

tu maknaya tak berbakat.. hahaha

Zar_ita J said...

dah tengok.... bagus laa idea die ni...

wahida said...

tak dpt tgk..kena blocked...huhu...

khairul said...

mmg berbakat la dia

Mia Liana said...

ramai peminat dia ni... terlalu berbakat...

nurul fatin said...

nurul salah seorg peminat dia.. sgt sempoi la video2 dia.. paling penting, banyak mesej yang disampaikan.. :)