Pages

REZEKI

Click for more

Monday, January 2, 2012

Nak bela ker anak kucing kutooo ni? Ada sesiapa nak?

Putih2.. apalah nasib anak2 ko yerk.. kutooo bukan nya apa setiap kali ko melahirkan anak2 ko semua nya comel2... ni dah masuk kali ker 5 ko mengandung anak luar nikah... ha3...

Anak2 Putih yang belum diberi nama lagi..
 Kutooo bukannya apa dah tak sanggup lagi jaga kome ni.. sllu berak2, ko taulah sblm ni anak2 ko semua kutooo letak dekat kedai2 makan...(nak bagi ko kenyang) kalau kutooo duk kampung ker tak per leh bela ko lagi tp ni duk umah taman, dah lah anak2 ko selalu berak2...lepas tu bapak anak2 ni tak tau dari mana dtg nya..

Ni paling comel (jantan) color putih tompok kelabu, warna ekor itam, memag unik..

color ko biase2 jer... tp dahi tandi M tu mmg unik

Ni paling meriah susah tul nak ambil gambar dia statik

Alah2 comel2 tak color mereka tu...

GENERASI KE EMPAT ANAK2 PUTIH YANG TELAH DI BELA OLEH ORANG LAIN

Kutooo memang terpaksa menyerahkan generasi ke 4 ini kepada jiran2.. sebab tak tahan lagi nak bela.. inilah cara terbaik untuk kutooo tidak menyiksa haiwan..


Tinggal kenangan

Tinggal kenangan juga

Ada sesiapa yang nak ker? hu3 kalau nk meii dtg umah kutooo ambil.... (hu3) ni kalau jual satu ekor Rm100.00 untung kutooo, tp kutooo bukan jenis macm mak ayam yerk nak jual2 anak, org klulsh betul2 nak dtg lah yer.. kedtgn anda dinanti-nati kan.. alamat Kangkar Pulai, Johor Bahru, Johor.... cepat selagi kutoooo bernasib baik tuk serah kan kepada jiran2 atau ke kedai2 makan....

15 comments:

Siti Sarah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Aduh, jauhnye Johor.. Kalu kat Kuantan, mlm ni gak sy amik.. Comel sgt!! Kucing sy suda hilang.. Huhu~~

Mia Liana said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lerr... bela kucing betina memang cam tuh. asyik beranak je...

nasib, comel dan cute2 semuanya... geram je tengok..

Rozuan Ismail said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tanda M kt dahi.wah hebat!!

khairul said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

comei2 tu

Muhammad Naqib said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

comel..,

kutoOobambOo / ericoanaci said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ahhh tau tak per...

Zie Fauzi said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alahai..tomei2 semuanya.... nk beli tp x sanggup jaga.. cmna tu.. hehehe.. baik jgn bela nti terabai lak anak2 kucing tu nanti..

Fyfy Liew said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

fy nak yg jantan paling comel tu colour putih tmpok kelabu! nak sangat!! :/ huahaha

dean said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ala Tomey-tomey

Alisya said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

comel2 semua...
wardah follow kb kembali~

suzie rahman said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

comelnyer..nk3

Muaz Faris said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kena ikhsan kat binatang, baru berkat sikit. haha

Prettywrite said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alor alor nomei2 nya dia...baguslah bagi kat saper2 yang nak..kalau nak letak kat kedai makan kesian pulak nanti kena sepak2 kat orang..huhu..

Rawlins Ichigo Takashi Lutz said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ala...tomeynya
Sayangnya coz I dah ada dua gadis jelita kat umah, Ms Yaya and Ms Kuning
Hehehhee
http://www.byrawlins.com/2011/10/gaji-6-angka.html

Afzainizam said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

uihhhh kucing... tu lahhh kadangkala anak kucing dah banyak sukar di jaga... kesiankan...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip kereta semasa banjir