Pages

Monday, 20 February 2012

Orang Bujang tak pikir pasal Pampers baby?

Kutooobamboo selalu terdengar org yang sudah berkawin terutama nya yang sudah ada anak sering kali mengadu tentang kehabisan lampin pakai buang si anaknya... 

Kita-kita yang bujang ni memang tak terpikir lah benda-benda tu.. bukan nya ada anak lagi... hahaha

Buat masa ni tak payah lah nk pikir... pikir kumpul harta dulu baru kawin.. tp kalau yang dah termampu tu sila teruskan..

Nanti korg kalau dah ada anak korang nak suh anak korang pakai pempers murah ker mahal... kalau kutooobamboo masa baby jer kita kasi pempers mahal dah umur dua tiga tahun kasik yang murah2 jer..

tp kalu nak yang lebih ekonomi leh pakai Huggies tontot baby pun tak sakit.. hu3
Huggies

3 comments:

ku-cit said...

citer2 pasal pampers ni da smpai seru kene kawen ni...hehehe

kutoOobambOo / ericoanaci said...

yup.. ha3

Afzainizam said...

oohhhh kalau bab pempers ni mmg kos besar gakk... tapi kalau bujang mmg belum terfikir lagi camner nak tanggung...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy pasang flash brake light