Google+ Followers

Tgk jer Join Lah Yerk

Selasa, 13 Mac 2012

Sila Pilih Mana Satu Rasuah



Memandangkan 16/3/2012 - Jumaat - ni kutooo nak ambil duit BR1M (Bantuan Rakyat Satu Malaysia) tak sabar menunggu terus menanti tiba-tiba kutooo teringat ulasan dari Forum Bual Bicara di TV1 yang dinyatakan oleh pembangkang, 

Duit BR1M ni adalah rasuah dari kerajaan??? sedap mulut dia jer kata begitu emm pelik gak knp pembangkang kata begitu??? 

Tiba-tiba wakil dari kerajaan terus menyapa." OK kalau pembangkang kata begitu ini ulasan dari saya, kerajaan beri BR1M mereka kata rasuah tp mereka mereka kata kalau undi pas masuk Syurga ini pun salah satu rahsua.. betul tak??? terdiam pembangkang dah dapat tepukan gemuruh dari penonton.. hahaha point yang bagus tu...

kalau tak paham cuba lihat gambar ni tuk lebih paham..

Pembangkang kata duit BR1M ni satu rasuah???

Tapi Kalau difikir kan Slogan "Undi Pas Masuk Syurga" adalah Rasuh jugak!!

2 ulasan:

Afzainizam berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

eeemmm tukan politik namanya... nak pancing katakan...ibarat memancing besar umpan besar lah yang dapat...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy pemasangan sticker bomb kereta

kutoOobambOo / ericoanaci berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

semua mmg nak pancing.. entah lah