Pages

Tuesday, 24 July 2012

5 Sebab Kutooo Tak Angkat Tepon

Ada 5 sebab kenapa kutooobamboo tak angkat telephone semasa call masuk, mby korang pun ada sebb yang serupa macam kutooo kan...


 JOM LAWAT MR PETAK

6 comments:

A'ishah Kamaludin said...

comel kartun..
betol, samelah kite.. kalau tdo mati tu, mintak maaplah

kutoOobambOo / ericoanaci said...

ha2.. tak lah comel mana. baru2 nak belajar... tq

ku-cit said...

kalo tgh kencing ke berak, angkat tak??? ehehe

Muar said...

haha alasan ni je ?tmbh lagi satu ,kalau tak suka ckp dgn org tu .hehe

kutoOobambOo / ericoanaci said...
This comment has been removed by the author.
kutoOobambOo / ericoanaci said...

kucit- angkat apa? taik ker.. he3

Muar- hu3 yer tak yerk juga..