Pages

Thursday, 5 July 2012

Kawan Berguna Dengan Tak Guna

Teringat kembali waktu kutooo abis bljr SPM.. masa tu kutooo duk asrama, so saat meninggal kan kawan2 saat yg menyedihkan.. kita orang dah macam adik beradik, yelah 5tahun mengadap muka yg sama.. entah bila kah kita kan jumpa lagi? semua menjadi pertanyaan dikepala kutooo..

setelah dua 3 tahun meninggalkan sekolah itu tiba2 kutooo terserampak dgn si tipah ni so jadi lah perbualan antar kami berdua..


besor kan lah klu tak nampak
so selepas beberapa tahun kejadiaan itu.... "Tak guna punya member" tu sempena tajuk entry ini.. kutooo pun termasuk skli dalam golongan kawan yg tak guna... KEJADIAN NI BERLAKU APABILA DIANTARA MMR2 NI BERKAWIN...

besor2 kan lah biar mata ko tu nampak
KORANG SEMUA JANGAN TIPU LAH MESTI ADA BUAT KAN?

6 comments:

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

biasala tu.. kalau rajin tegur..kalau malas bt bodo... dorang yg xnk tegur, ak pn mlas nk tegur arrrr..hahahaha

kutoOobambOo / ericoanaci said...

btol2 kejadian ni berlaku kepada sesiapa sj trmsuk kutooo

ku-cit said...

dr tipah trus tuka ke timah..tipah tertipu bang...

kutoOobambOo / ericoanaci said...

yelah lama tak jumpa... nama pun dah terlupa

carian produk said...

tak semua

Trah Zain said...

camtu ke jadinye bila dah berfamily? haha