Google+ Followers

Tgk jer Join Lah Yerk

Rabu, 11 Julai 2012

Taktik Mintak Cuti Dengan Bos

apa yerk alasan korang jika nak mintak cuti dgn BOS sebb malas nak g keje? ha2 kutooo suggest kan korg tiru mcm kutooo....

ni dailog dgn bos baca ikut no.. baru ada feel...



kahkahkah... senang jer beb nak tipu bos kalu korg nak mintak cuti ni.. ni salah satu nya... korang kalau nk tiru leh gak kutooo tak paksa tapi tanggung lah risikonya lah yer.. bg kutooo terlepas.. takut2 korg kantoi sudah....


7 ulasan:

ku-cit berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ni nesti kutoo selalu buat hah..kantoi

Cik Penguin_Solehah berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha,boleh pulak eh guna taktik ni =p

kutoOobambOo / ericoanaci berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kucit: tak mungkin..

Cik Penguin: boleh bila time terdesak..

Phat berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mcm haram jap lagi dia mintak bukti bertulis haha

Mia Liana berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahahahah lawaknya.. alasan ni sangat bahaya.. kesian kat bos kena tipu dan kawan kena wat keja dia..

kutoOobambOo / ericoanaci berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haa mmg lawak tapi berkesan..

✰ BbyzyЯaRoxx ✰ berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kemaing bos bereben pink, wahahaha! kem salam boss :p