Pages

Wednesday, 11 July 2012

Taktik Mintak Cuti Dengan Bos

apa yerk alasan korang jika nak mintak cuti dgn BOS sebb malas nak g keje? ha2 kutooo suggest kan korg tiru mcm kutooo....

ni dailog dgn bos baca ikut no.. baru ada feel...



kahkahkah... senang jer beb nak tipu bos kalu korg nak mintak cuti ni.. ni salah satu nya... korang kalau nk tiru leh gak kutooo tak paksa tapi tanggung lah risikonya lah yer.. bg kutooo terlepas.. takut2 korg kantoi sudah....


7 comments:

ku-cit said...

ni nesti kutoo selalu buat hah..kantoi

Cik Penguin_Solehah said...

haha,boleh pulak eh guna taktik ni =p

kutoOobambOo / ericoanaci said...

kucit: tak mungkin..

Cik Penguin: boleh bila time terdesak..

Phat said...

mcm haram jap lagi dia mintak bukti bertulis haha

Mia Liana said...

hahahahahah lawaknya.. alasan ni sangat bahaya.. kesian kat bos kena tipu dan kawan kena wat keja dia..

kutoOobambOo / ericoanaci said...

haa mmg lawak tapi berkesan..

✰ BbyzyЯaRoxx ✰ said...

kemaing bos bereben pink, wahahaha! kem salam boss :p