Google+ Followers

Tgk jer Join Lah Yerk

Jumaat, 24 Ogos 2012

3 Perkara Biasa Di Hari Raya


Hai selamat hari raya semua, korang semua beraya di mana jer tahun ni? balik kampung tak? kutooo tak balik kampung sebab kampung pun dah tak ada... 

kutooo nak citer tentang kejadian-kjadian yang berlaku semasa raya dan hakikatnya perkara ni berlaku tiap-tiap tahun. sering berulang-ulang. maklumlah semua ni dah jadi perkara biasa bagi kutooo...

Perkara pertama bila dah ramai sangat dtg umah, dalam sebok-sebok melayan tetamu mesti ada kejadian air tertumpah... he3 tipulah kalau korg tak pernah alami benda ni.. kutooo berani kerat @*%* lah.. kasik anjing baling... ha3





Perkara ke dua, ha ni paling aku taksuka, tipa kali dtg mesti nak tanya... lain lah kalu dtg sepuloh tahun sekali leh terima lah soalan yang di tanya tu..tapi tipa-tiap tahun dtg.. tak kn nak tanya kot... he3...  ni bukn marah yerk tapi nasihattt...







Perkara terakhir confimlah soalan ni sering menjadi pertanyaan kepada yang masih dara-dara tau teruna macm kutooo.. kutooo berani potong lagi sekali lah heeee.... tapi baling kasik selain anjing.. ha3 


APA-APA PUN KUTOOO NAK MENGUCAPKAN SELMAT HARI RAYA SEKALI LAGI...
ehhh lupa lagi satu kalau-kalau nk dengar lagu raya DISINI ,sebelum tu kalau korg tak dpt bagi duit raya pada kutooo tak per janji korang kilik sumbangan DISINI

JOM RAKAN-RAKAN LAWAT BLOG INI Que Achmad

6 ulasan:

◕ Kawaii D Y S H A ◕ berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tumpah air memg slalu je...

kutoOobambOo / ericoanaci berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

he3 tau tak per...

www.QueAchmad.com berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ke 3 3 mende kat atas tu pernah abe alami, hehehheheh

kutoOobambOo / ericoanaci berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ya mmg btol pun.. tu lah hakikat nya..

Mia Liana berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

heheheh cute je kartun kat atas tu... selamat hari raya ya..

kutoOobambOo / ericoanaci berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ha3.. biase2 jer...