Google+ Followers

Tgk jer Join Lah Yerk

Selasa, 25 September 2012

Ganjaran Shila Amzah Kemenangan Juara di Asian Wave, China

Suka giler dekat shila amzah yang comel lote ni.. he3.. dah lah lawe.. he3 dan mengaharumkan nama Malaysia lagi.. cayalah.. degar-dengar cita Shila dapat ganjaran bernilai 5juta betul ker? tp baca2 degat blog ada yang cakap 1juta.. emmm walau apa pun ganjaran nya kutooo rasa shila akan dapat lebih dari itu.

Pehh boleh bayangkan tak kalau Shila Amzah ni buat album dekat sana? untong besar jom kita kita secara purata... keuntungan shila bila buat album.. he3 kepoh2 sikit..

sekiranya albumnya dijual mengikut statistic penduduk

Harga Album Di Malaysia RM39.90/per  

Ok kita ambil 0.1%  dari setiap penduduk 
Malaysia (28juta) = 28,000
China 1.3bilion = 130,000

RM39.90 x 28,000 = RM1,117,200.00
RM39.90 x 130,000 = RM5,187,000.00


Ni baru jualan Album belum lagi konsert kayo beb.. terduduk artis kat Malaysia ni tgk pendapatan Shila..


kayo!!!kayo!!! hu shila mesti marah klu baca benda ni, sebb kutoo ni kepoh sangat.. he3 nak kira pendapatan org.. hu3

tapi apa pun Shila belanja lah kutooo satu konsert kalu ada buat yerk.. PLSSS....


campaign image
HERE FOR VIEW THIS CAR







 

8 ulasan:

ku-cit berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

so apa tunggu lg...kutooo pn bole wat album jugak hah...ehehehe

♥♥ arabella ♥♥ berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

congrett shilaa ;)

kutoOobambOo / ericoanaci berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak suka buat album buat film suka lah.. he3

kutoOobambOo / ericoanaci berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ha3 suka shila kalau u ckp gitu kat dia.. nak suh saya kirim salam tak?

ku-cit berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kalo wat 3gp kutooo ske tak??? huhuhuh

ku-cit berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kalo gitu kotoo wat 3gp la

shiyda berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

woahh . kayo kayo ! hehe

kutoOobambOo / ericoanaci berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

semstinay...