Google+ Followers

Tgk jer Join Lah Yerk

Isnin, 16 Disember 2013

Berhati-hati dengan earphone yang misteri

Tajuk topik yang agak pelik tapi macam menakutkan. mana taknya earphone jer.... 

Siapa pernah beli earphone 2nd? ermmm mana ada org jual 2ndkan. korang tau ker benda tu pemiliknya siapa??? mana tau pemiliknya seseorang yang mati dibunuh!!!!.... keh keh keh...tp korang akan selamat kalau pemiliknya orang-orang yang selalu mendengar ayat-ayat a-quran melaluli earphone. betol tak?




kalau ada pun mesti korang kaki Pasar karat kan. suka beli benda yang 2nd ni he3... opssss itu bukan cerita yang kutooo nak sampai kan lah... tamat, tamat citer, kita sambung balik.


ini baru kisah sebenar apa yang menyebabkan benda ini MISTERI....




Cuba perhatikan earphone dibawah ini... tenung lama-lama nanti korang akan perasan sesuatu.......... yang MISTERI.....




sudah tenung lama-lama, kemudian kita gulung macam gambar bawah ni baik-baik untuk dimasukkan kedalam beg. gulung dengan kemas.....



 letak dalam beg.... lepas tu tunggu sehari kemudian.........






 
jeng jengggg....... lihat perkara misteri yang berlaku kepada earphone korang...








"berbelit-belit macam cipet, mcm cacing, macam ular..... haaaa dah lah aku letak baik-baik masa nak simpan ko leh jadi macam ni pulak... cipet2... tiba-tiba ayat-ayat lucah keluar dari mulut kutooo... huhuhu jangan marah atau abaikan jer ayat yang kutooo cakap tadi. hee i'm SORRRY..."


bohonglah kalau korang tak pernah alami macam dekat atas tu. kenapa earphone ni akan berbelit2 sedangkan masa kita simpan dia elok jer.... benda ni menjadi MISTERI........ sehingga sekarang......



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bistu npe??poyola

zuhdi sanusi berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha.., klu xnk berbelit2 lps msukan natang 2 dlm beg.., jgan usik lansung beg tu.,