Pages

Monday 17 November 2014

Video Upin dan Ipin Ultraman



Wah wah waaaaa sekarang ini animasi Malaysia lescopaque bukan main rancak sekali menhasilkan cerita upin ipin berkerjasama dengan Ultraman. heeee memang dasyat betol. citer feberet aku tu masa kecik-kecik. 


wacaaaaa..... kalau zaman kecik2 kalau nk buat aksi gaduh mesti jadi otomen. tak pon jadi ko ko power ranges...


kutooo mmg sangat teruja betol otomen di jemputt khas dlm siri kali ni. yg pelik nya ultraman tu manusia... upin ipin tu katun??? macam mana boleh bergabung ni yerk. heeee... pelik kan... 


ahh lantaklah lagi pon dua2 pon kartun. heee

disini korang bacalah sedikit kisah jalan cerita ni..

Dalam episod kali ini, siri animasi Upin dan Ipin menampilkan watak istimewa iaitu ultraman yang dikenali sebagai Ultraman Ribut. Upin, Ipin dan kawan-kawan berperanan sebagai ahliDefense Rescue Force yang membantu Ultraman Ribut menetang Raksasa Kilat dan Raksasa Halilintar daripada terus mengganas dan memusnahkan Bumi. Kedatangan raksasa tersebut ke bumi disebabkan oleh pencemaran yang berlaku di kota dan di desa. Di akhir cerita ini, Upin, Ipin dan kawan-kawan serta Ultraman Ribut berjaya mengalahkan raksasa tersebut. Upin dan Ipin juga sedar yang mereka perlu sentiasa menjaga bumi supaya tidak dicemari.



No comments: