Google+ Followers

Tgk jer Join Lah Yerk

Isnin, 26 September 2011

JoM Join Bloglist JiwarOsak.coM

Clik tuk sertai

Suatu ketika kutooo berada di dalam Bas GBS menuju ker Larkin, Johor bersama AbgFeroz

Kutooo: AbgFeroz, kutooo boringlah duk dlm Bas ni.. makcik belakang tu tidor bedengkor..eeee
AbgFeroz: emmm sama lah.. dah nasib makcik tu. tak leh buat ape2
Kutooo: Kutooo ada satu cerita
AbgFeroz: Citer apa? AbgFeroz pun ada citer gak? lps abis citer kutooo bru Abgferoz citer..
Kutooo: Citer benar? ok2.. Pada Suatu hari.....
AbgFeroz: Ehh cpt arr tgh ngantok ni... 
Kutooo: Sabarlah.. Ni citer kena ingat balik.. dah lama gak citer ni... ok.
AbgFeroz: Ok2
Kutooo: Pada suatu hari ada seorg pemuda ni dia kaki snap2 gambar... hampir setiap perjalananya dia akan mengambil gambar. pada suatu ketika sedang asyik dia mengambil gambar dia terambail gambar yang paling terbaik dalam hidupnya.. gambar yang dia ambil tu mmg gambar yang bermutu tinggi...
dengan rasa riak dan banga Pemuda tu menujuk2 gamabr yang diambil itu kepada org disekeliling nya..
"PEH GAMBAR AKU YANG TERBAIK... KO ADE? TAK DEKAN? HAHAH"

AbgFeroz: Peh sombong gila... lps tu...
Kutooo: lps tu tak ingat lah... jap yerk..
AbgFeroz: hampehh

Tiba2.. pemuda yang suka mengambail gambar itu masuk menaiki Bas sama dgn kutooo dan AbgFeroz..

Kutooo: Abgferoz2... tu pemuda yang kutooo citer td... 
AbgFeroz: mana? oh tu. gambar yang dia pigang tu gambar kutooo cakap paling lawa ke?
Kutooo: yup2..

kutooo dan AbgFeroz memerhatikan pemuda itu.. 

Pemuda: Mana aku nak duduk ni... aku tak nak berdiri dlm bus, aku nak cari tempat duduk.. 

"sambil tangan kanan memegang gambar dan tangan kiri memegang penyangkut tangan bas"

Tiba-tiba bas itu break secara tiba-tiba. ekkkkkkkkkk..... (bunyi break emergency)    
terlepas lah gambar pemuda tadi dan melayang jatuh ker bawah kerusi dan melayang jatuh ker bawah kain makcik yang sedang tidor bedengkor di belakang kutooo dan AbgFeroz..
Pemuda: Makcik, Makcik2
Makcik tu tersedar apabila tedengar orng memanggilnya

Makcik: ehhh kenapa?
Pemuda: Makcik angkat kain makcik, saya nak ambil gambar..

Pangggggg... satu tamparan telah terkena pada pemuda tu...
Satu bas kecoh memerhatikan kejadian tersebut.

Makcik: Ko ingat aku ni apa, nak ambil gambar dalam kain makcik....
Pemuda: Ehh.. angkatlah kain makcik saya nak ambil gambar terbaik aku dekat bawah kain makcik tu...?
Makcik: kurang ajar.. (pangggggg) 
 satu lagi penampar...
Pemuda: (terus membisu)

kutooo: hu3 tak sangka citer terakhir si pemuda itu berakhir disini dan kutooo dapt saksikannya sendiri sambungan citer tersebut.. ehh tadi AbgFeroz kata nk citer kan satu citer? apa dia?
AbgFeroz: AbgFeroz dah tukar Domain... alamat dia http://jiwarosak.com/ ..
kutooo: tak tanya pun..
Abgferoz: hampehh.. dah lah sambung tido... nti dah sampai Larkin kejutkan.
kutooo: ok2

dan kutooo dan AngFeroz pun membuta...

11 ulasan:

AbgFeroZ berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaah.. terbaek... kau knakan aku ekk... takpe2... saboe jelaa...
ahahaha cerita yg menarik :P

syuha zulkifli berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Terbaeeek cerita =)

kutoOobambOo / ericoanaci berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

doakan berjaya..

Nani berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

interesting story =)

Mika Pandora berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

visit:)

Athirah ' S berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wohoho bersama -sama kita join :)

ila berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hha.
siap buad cite lagi ea join segmen

Mia Liana berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sweetttttnyaaaa... alamak dah kena tag ni.... heheheheh sabar ya...

pijah_amin berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

warh... best la.. :)

ku-cit berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bole menang ni...

kutoOobambOo / ericoanaci berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

insa'Allah.. doa2 kan lah yer..